ASSALAMUALAIKUM...

Terbinanya blog ini moga2 memberikan manafaat dan maklumat yang berguna kepada kita bersama. Bagi menjayakan dan memajukan lagi blog ini, moga-moga sahabat, rakan-rakan dan semua dapat berkongsi dan menyumbangkan idea, artikel, aktiviti dan program yang berkaitan.

Sebarang maklumat ataupun hebahan juga dialu-alukan. Komen dan sebarang aduan membina juga dialu-alukan bagi memperbaiki sebarang kelemahan. Sila hantar kepada pemudapujuk@rocketmail.com atau mdda08@yahoo.com. Terima diucapkan diatas kecaknaan semua.. Moga kita semua diberkati Allah.



Sabtu, 3 September 2011

MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA PEMUDA PUJUK

Jumaat, 2/9/2011. Pemuda pujuk telah berjaya mengadakan Majlis Sambutan Hari Raya. Walaupun majis tidaklah se"grand" mana, namun moga2 ianya dapat mengeratkan lagi siratulrahim dikalangan Pemuda Kampung Pujuk.

Majlis bermula sekitar jam 930 malam dan dimulai dengan ucapan aluan ust mie. Kemudian sediket ucapan dan diakhiri dengan bacaan doa selamat.

Sepanjang program berjalan, pemuda di sajikan dengan sedikit jamuan dan tayangan Cd oleh Ust Azhar Idrus. Malis Berakhir jam 11 malam.

Persiapan awal sebelum majlis bermula.

Juadah yang disajikan kepada pengunjung.

Pengunjung khusu' mendengar ucapan

Terima kasih kepada semua yang hadir

Antara yang hadir.
Pemuda Pujuk mengucapkan terima kasih kepada semua yang hadir dan kepada semua petugas pemuda yang terlibat secara langsung dan tidak langsung bagi menjayakan majlis tersebut. Moga kita semua diberkati oleh Allah SWT.

1 ulasan: